Kom alles te weten over de snelle ontwikkelingen van digitalisering en e-commerce en het belang van een online presence in China.
Doe je zaken in China en ben je benieuwd wat de meest effectieve manier is om met jouw doelgroep in contact te komen of blijven? Of ben je benieuwd naar de laatste ontwikkelingen op het gebied van e-commerce en online marketing?
Op donderdag 3 juni (15:00 – 17:15 uur) organiseren World Horti Center en NLinBusiness gezamenlijk een evenement waarbij we je alles vertellen over de snelle ontwikkelingen van digitalisering en e-commerce en het belang van een online presence in China.
Waar gaat het over?
Tijdens het evenement gaan de sprekers in op de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. Daarnaast wordt er specifiek ingegaan op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Hier wordt in het bijzonder aandacht besteed aan WeChat campagnes in het kader van het halen van commerciële doelstellingen.
Sprekers
Jim Koop, Manager International Operations World Horti Center
Om de internationale missie als kennis- en innovatiecentrum in de glastuinbouw kracht bij te zetten, breidt World Horti Center uit met vestigingen over de hele wereld, te beginnen in China.
Jim vertelt over de internationale strategie van World Horti Center en hoe deze van waarde kan zijn voor de BV Nederland.
Rianne Hensen, Business Development Manger NLinBusiness
NLinBusiness is er voor het Nederlandse bedrijfsleven met internationale ambities. Ze ondersteunen MKB’ers door middel van het digitale one-stop-shop platform waar je alles kunt vinden en leren over ondernemen in het buitenland.
Rianne vertelt over wat NLinBusiness voor het Nederlandse bedrijfsleven kan betekenen en hoe internationaal ondernemen makkelijker wordt.
Ed Sander, mede-oprichter ChinaTalk
ChinaTalk is gespecialiseerd in kennisoverdracht over China en met name over e-commerce, cultuurverschillen en digitale innovatie in China.
Ed spreekt tijdens dit event over de verschillen tussen Nederland en China op het gebied van digitalisering en e-commerce. De kansen, trends, het landschap en marktstructuur van dit digitale landschap komen aan bod. Daarnaast trekt Ed de belangrijkste lessen uit de manier waarop China e-commerce bedrijft.
Thijs van der Toom, mede-oprichter NextportChina
NextportChina richt zich volledig op de e-commerce en marketingactiviteiten voor de Chinese markt. Ze helpen bedrijven om hun Chinese doelgroep te bereiken. Dat doen ze via een full-service dienstverlening en maken gebruik van de Chinese platforms WeChat, SIna Weibo, Baidu, Douyin en Little Red Book.
Tijdens dit event gaat Thijs specifiek in op online marketing voor bedrijven die grond willen krijgen binnen de Chinese markt of hun Chinese doelgroep willen uitbreiden. Daarnaast besteedt hij specifiek aandacht aan WeChat, een kansrijk platform om in contact te komen met de Chinese doelgroep.
Doelgroep
Het event is speciaal bedoeld voor medewerkers van bedrijven met interesse in e-commerce, online marketing en China.
Deelnemen
Wil je deelnemen aan dit online evenement op 3 juni van 15:00 – 17:15 uur? Dat kan door te registreren via onderstaande button. We bieden dit event aan tegen de unieke prijs van €29,-. Participanten van World Horti Center mogen kosteloos deelnemen.